Μάγδα Μαυρογιάννη - Καλλιτέχνες Σκοπέλου


                Μ ά γ δ α   Μ α υ ρ ο γ ι ά ν ν η 

 


  Η Μάγδα Μαυρογιάννη
είναι μια πολυπράγμων και πολυτάλαντη καλλιτέχνης, καθώς όταν αναφερόμαστε στο όνομά της, χρησιμοποιούμε τους διόλου λίγους καλλιτεχνικούς και επαγγελματικούς προσδιορισμούς: μουσικός, ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφράστρια θεατριακών έργων, συγγραφέας μουσικών αναλογίων

  Μια περσόνα της Αθήνας. Ένα πρόσωπο που συμμετέχει στα καλλιτεχνικά και κοινωνικά δρώμενα της πόλης της καθώς έχει δημιουργήσει τα «Salon Concert» στο ιστορικό της σπίτι (πρώην οικία Τζάκυς Καλογεροπούλου).

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε θέατρο και μουσική (πιάνο - ακορντεόν - σύνθεση και θέατρο) στην Αθήνα και στο Παρίσι.

  

Καλλιτεχνική Δραστηριότητα:


Ξεκίνησε την καριέρα της 12 χρονών ως πιανίστρια στην Ελλάδα, συνέχισε ως ηθοποιός και πιανίστρια στο Παρίσι, όπου έζησε 13 χρόνια.

Συμμετείχε ως ηθοποιός σε διεθνείς συμπαραγωγές στην Αγγλία, Γαλλία, Ελβετία, Ελλάδα.

  

Ηθοποιός σημαίνει φώς:

<Δεν επέλεξα να γίνω ηθοποιός, η ζωή με επέλεξε γι΄ αυτό. Όπως γράφει και το Βιογραφικό μου για πιανίστα ξεκίνησα αλλά τελικά στο Παρίσι μου δόθηκε ένας μεγάλος ρόλος ως πιανίστας-ηθοποιός και από τότε μπήκα στα διεθνή casting ως πιανίστας-ηθοποιός. Όφειλα λοιπόν να σπουδάσω και την τέχνη του ηθοποιού>.

   Η ενασχόλησή της με την μουσική:

<Αξέχαστος θα μου μείνει στη Σκόπελο ο Αποστόλης Βλαχάκης, ο πρώτος μου δάσκαλος μουσικής στο ακορντεόν. Ήταν καταπληκτικός, μου άνοιξε τον ορίζοντα της τέχνης>.

       Μουσικά Αναλόγια:

<Από το 1996 δημιούργησα ένα δικό μου concept με τα Μουσικά Αναλόγια γιατί αυτό αναμειγνύει και τις δύο μου ιδιότητες. Αλλά μου επέτρεπε να είμαι περισσότερο σπίτι για να μπορέσω να μεγαλώσω τον γιο μου Αλέξανδρο που σήμερα είναι 30 χρονών και με κάνει περήφανη με την καριέρα του στην Αμερική στον χώρο της τεχνολογίας>.


                      Διαγωνισμοί Κλασικής Μουσικής:



<Έχω ξεκινήσει εδώ και 3 χρόνια ένα διαγωνισμό κλασικής μουσικής σε μορφή Μουσικού Αναλογίου όπου δίνω τη δυνατότητα σε νέα παιδιά να βραβευθούν με χρηματικά έπαθλα χρήσιμα για τις σπουδές τους.

Φέτος τα περισσότερα Μουσικά μου Αναλόγια θα παρουσιαστούν σε μορφή live streaming>.

  


Ας μιλήσουμε για το τώρα....

<Φέτος συμμετέχω στο Κύκλο «Protovoulia» για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση, προβάλλοντας τα ιστορικά μου αναλόγια.

Πρόσφατα παρουσίασα το Μουσικό Αναλόγιο «Λασκαρίνα-Μπουμπουλίνα» που παρουσιάστηκε στο Ίδρυμα Θεοχαράκη σε live streaming.


Στις 11 Φεβρουαρίου θα προβληθεί σε live streaming από το Ίδρυμα Θεοχαράκη «Ντελακρουά – Κανάρης – Σοπέν – Γεωργία Σάνδη».

Όλη τη σεζόν του 2021 θα παιχθούν τα Ιστορικά Μουσικά μου Αναλόγια μέσω από βιογραφίες φιλελλήνων και ηρώων της επανάστασης.

Μετά θα ξαναασχοληθώ με βιογραφίες κλασσικών συνθετών, όπως Μπαχ, Σούμαν, Μπράμς.

Αθάνατη Αγαπημένη:

Στις 3 Φεβρουαρίου παρουσιάζω στο Μέγαρο Μουσικής σε live streaming την «Αθάνατη Αγαπημένη», όπου ξετυλίγω τον γρίφο για το ποια ήταν η περίφημη μακρινή αγαπημένη του Μπετόβεν που άφησε τόσο μυστήριο πίσω της μέσα από την αλληλογραφία του μεγάλου συνθέτη>.

  

Δημιουργία στην Σκόπελο:

   Αξέχαστα θα μου μείνουν τα θεατρικά δρώμενα που δημιούργησα στη Σκόπελο πριν πάρα πολλά χρόνια, όπου κινητοποιούσα όλο τον κόσμο, μικρούς και μεγάλους να λάβουν μέρος. Αξέχαστα τα γέλια και η χαρά που πήραμε με τη σκοπελίτικη επιθεώρηση όπου σε σκετσάκια σχολίαζα με χιουμοριστικό τρόπο τη ζωή των σκοπελιτών από το 1960 έως τις μέρες μας.


Τα δύο τελευταία καλοκαίρια, έχουμε ξεκινήσει με τη δίδυμη αδελφή μου Μάρω ένα θεσμό στη Σκόπελο «Μόδα και Παράδοση», όπου εκεί αναδεικνύουμε με φαντασία τη σημερινή μόδα με τις υπέροχες σκοπελίτικες φορεσιές.



     Οι Σπουδές:

  • Απόφοιτος και αριστούχος του Εθνικού Ωδείου Αθηνών.

  • Απόφοιτος και αριστούχος της «Ecole Normale» Παρισίων.

  • Απόφοιτος και αριστούχος του «Conservatoire d΄ art dramatique» Παρισίων.

  • Μαθήτρια του Antoine Vittez. Έπαιξε δίπλα του στο Εθνικό θέατρο Theatre National de Chaillot de Paris.

  • Παρακολούθησε σεμινάρια με τον Τ. Suzuki στη Νέα Υόρκη και έπαιξε μαζί του στο La Mama E.T.C.



Συνέντευξη της Μάγδας Μαυρογιάννη, στην Σπυριδούλα Μπετσάνη.

Φωτογραφίες : Αρχείο Μάγδας Μαυρογιάννη.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένας σιωπηλός καλλιεργητής στην Σκόπελο - Παναγιώτης Καμπακούμης απο την Τένεδο.

Θρησκευτικές Εορτές του Δεκεμβρίου στην Σκόπελο - Αρχείο Εφημερίδας "ΒΟΡΕΙΟΙ ΣΠΟΡΑΔΕΣ 1973"

ΠΑΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ (1952-2020) - Όπως τον γνώρισα....Yona Stamatis και βίντεο